lørdag 13. desember 2014

:D




Vi hadde maraton,
Jenter: 17km
Gutter:19km 

 Sara! Sara er fra USA og kom i sommerferien for å jobbe som assistant i Engelsk timene, hun kan nesten ikke japansk så jeg lærer henne japansk og hun lærer meg engelsk :)
 På vei til USJ (Universal Studios Japan) i Osaka, med Vfamilien
 Osaka, Illustrasjonen med mannen som springer er veldig kjent.
 USJ hotellet!
 USJ


 Harry Potter  :D
 Hogwarts
 Høst er kjempe fint her!


 Henter Noriki fra skolen :)
 Klasse turnering

 Mer kyudo bilder


 Tachi.. Øvelse til konkurranser

 Jeg, Vfar og Farfar dro til Fuji-san for å besøke søsteren som bor der. Hun hadde kimono, så hun kledde på meg, og fikset håret. Det tok omtrent 30min bare for å ta på kimonoen!!
 Fuji-san er i bakgrunnen, men kan ikke se det så godt på bildet :(
 Fuji san.. Fuji var helt sykt. Du kan ikke se hvor kult fjellet er fra bildet. Men trodde ikke et fjell kunne være så pent!
 Vi var ved Fuji-san i 2 dager, 3 dagen var vi i Tokyo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar